miércoles, 14 de julio de 2010

CHANEL *HAUTE COUTURE*

Photobucket

Photobucket

9 comentarios:

Miss Sitius dijo...

wow!
No puc dir res mes!

NATI dijo...

Ja nena!!! Quan vaig veure les fotos em va encantar la posada en escena i tots els models!!!
Quan te'n vas de vacances??
Jo el 28 plegooooooo!!! Ja no aguanto més!!!

Petonets

FORMENTERA ♥ AGUAMARINA dijo...

Impresionant Chanel!!!!!

Jo també vull veure el vestit de la Penélope!!!!! Ja ho val, no haver enviat una foto amb el comunicat!!!

Muak!

RECIEN LLEGADA dijo...

No sólo es genial la colección,sino también el maquillaje ¡me encanta¡
Gracias por el cariño que me has mandado en tu comentario.
Del encargo hablamos,¿puedes enviarme un mail con lo que te gustaría? mi mail:tanga67@hotmail.com
Beso fuerte:
DELIA

A* dijo...

bonicaaaaaaa!!!!!!!! molta sort a NY!! es una de les meves ciutats preferides! jo també tinc mono...sisisisisis!

T'envio besitos guapa!

anna

NATI dijo...

Zenkiu very much x vuestros comentarios!!! Muaaaaaaaa

A* dijo...

gracies guapa!! ets un sol!! disfrutaaaa mlt!!!!

Danique dijo...

Dios Chanel es... como decirlo en una sola palabra, estupendástico ! Es tan elegante y femenino, llenaria mi armario con muchas de sus prendas !

Un saludo ! ( sigo tu blog ) Un beso

A* dijo...

hola bonica! com va per formentera?? kina enveja em fas.... jo stic mirant per marxar al setembre 4 dies... ufffff necessito anar-hi!!!!! et pots creure k no he trepitjat la platja encara?!??! ggggrrrr... assobre, ara k mhavia decidit diuen k dema ploura a bcn! jajajajaj kin desastre!

tu disfruta per la illa guapa.... fica fotos per fer-me mes enveja please! ;)